מיכאלה מציעה שירות ניקוי והשחלה מחדש של שרשראות ישנות, על מנת להבטיח שתכשיטי הפנינים שרכשת ימשיכו ללוות אותך לדורות נוספים, יפים כמו ביום רכישתם.

השחלת פנינים היא אומנות הדורשת מיומנויות וסבלנות המגיעות עם שנים של ניסיון.  פעם, בימים שבהם פנינים טבעיות היו בעלות ערך רב יותר מיהלומים, משחילי הפנינים היו דמיות מוערכת מאוד בעולם התכשיטים. כיום מעט מאוד אומנים שנותרו שומרים על הכישורים שהטכניקות המסורתיות של השחלת פנינים דורשות.

רוב הפנינים כיום מתורבתות, כלומר, חרוז אם פנינה הוכנס לתוך צדפה, המפרישה שכבות של דר סביבה. פנינים טבעיות, הן מצדפות שצריך לצלול עבורן והן נדירות ויקרות מאוד. משקלה של פנינה טבעית הוא מכריע לערכה ולכן קודחים את החור שלה ביד שהוא קטן בהרבה מזה של פנינה תרבותית שנקדחה במכונה.

על השוזרים להתאים את תהליך ההשחלה לסוג הפנינה המושחלת.  תחילה מנקים את הפנינים ולאחר מכן מדרגים אותן מחדש בקפידה לפני שהן מושחלות על חוט משי טהור.  בהתאם לגודל החורים שנקדחו דרך הפנינים ולמראה המוגמר הרצוי של המחרוזת, ניתן ליצור קשרים בין כל פנינה, או בכל אחד מקצוות השרשרת, שם יש יותר סיכוי שהחוט יקרע. אם פנינה בודדת נקדחה עם חור צר יותר, השוזרת שלנו תגדיל את החור על מנת שהפנינים ינוחו באופן שווה זו לצד זו. קצה חוט המשי מועבר דרך צינור קצר ומפותל המושחל דרך לולאה  אל הסוגר, כדי למנוע מחוט המשי להתקלקל.

צ'וקרים ושרשראות פנינים שצריך להתאים לעונדת כדי שינוחו בצורה נכונה על הצוואר מושחלות אך לא נסגרות על מנת לבצע התאמה עדינה לפני שקצוות המשי מאובטחים בסוגר. לאחר השחלת  הפנינים המחרוזת עשויות להיראות נוקשה מעט, אך לאחר מספר לבישות הן מתעצבות במהירות. אם המחרוזת נענדת לעתים קרובות אנו ממליצים להביאה אלינו לפחות אחת לשלוש שנים על מנת לבדוק את מצבה בקפידה וללא תשלום.

מיכאלה יכולה לעצב מחדש או להשחיל כל מחרוזת, ישנה או חדשה במחיר שמתחיל ב- 66$ בתוספת מע"מ עבור שורה אחת שאורכה עד 45 סנטימטר של פנינים מתורבתות.

מחיר השחלה מחדש של מחרוזות פנינים בצורה מיוחדת ייקבע לאחר בחינת הפריט

צמידים $33

החלפת סוגר

יש לנו מלאי של סוגרים יפים מזהב וכסף המתאימים לתכשיטי פנינים ונשמח להחליף את שלך.

ניקוי פנינים

החל מ-$20.00 המחיר תלוי בפריט ובכמות העבודה הנדרשת. אנא צור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מותאמת כאן.