מדור לדור, פנינים היו שם נרדף ליופי קלאסי ואלגנטיות. מאם לבת, מבעל לאישה, הרומן של העולם עם פנינים היה תשוקה מתמדת וצורכת. נצחי וחושני, יש משהו בפנינים שפשוט מוסיפות זוהר ושפע לאאוטפיט באופן אוטומטי. לא משנה מה אבן הדרך, לחגוג עם פנינים הוא המתנה האולטימטיבית של אהבה.

מציגים בפניכם את הפנינים התרבותיות האיכותיות ביותר

מיכאלה מציעה מגוון תכשיטי פנינים ייחודיים לרבות שרשראות פנינים, סיכות, עגילים, צמידי פנינים, טבעות פנינים, צ'ארמס ותכשיטים לתינוקות וילדות. אנו משתמשים בפניני מים מתוקים בתרבות טבעית, פניני טהיטי מהמים החמים של פרנץ' פולינזיה, פניני הים הדרומי הלבן המעובדות בים של אוסטרליה והים הדרומי הזהוב החמקמק, הנדירה מכל הפנינים המעובדות בעיקר בפיליפינים ובאינדונזיה.

הפנינים התרבותיות בהן אנו משתמשים לעיצוב התכשיטים שלנו הן פנינים אותנטיות, תרבותיות באיכות גבוהה, שגדלו במולים חיים או צדפות. במהלך השנים ביקרנו באינספור חוות פנינים ובנינו קשרים אישיים עם מפיקים רבים. אנו משתתפים במכירות פומביות של פנינים לפחות פעם בשנה ובוחרים את הפנינים שלנו מתוך אלפי פנינים שאנו עוברים בכל שנה אשר בממוצע הן פחות מ-20 אחוז מכלל הפנינים שאנו בודקים. בדרך כלל אנו קובעים את איכות הפנינים שלנו לפי צבע, חלקות פני השטח, הבלחה (ברק), עובי הצום והצורה. אנו מבטיחים שכל פנינה ביצירת התכשיטים שלנו עומדת בתקני האיכות הגבוהים ביותר. טכניקות בנייה מוקפדות, חומרים מובחרים ועיצובים יצירתיים מביאים לפריטים באיכות ירושה שניתן להעביר לדורות הבאים.

אנו פועלים לפי שיטת דירוג האיכות AAAA, מערכת דירוג פנינים מטרית המקובלת ביותר. דרגות A ו-AA מייצגות את ה-80% התחתונים של קציר הפנינים ואינן נמכרות על ידינו.

אנחנו חבורה ידידותית של אנשים שמאמינים באדיבות ובכבוד. אנו מבינים שקניית תכשיט היא בחירה אישית מאוד המחייבת אותנו להכיר את העדפת הלקוח שלנו. אנו מתייחסים לכל כולם בזהירות ואנו מאמינים שהדבר היחיד שיחזיר אותך לחנות שלנו הוא האופן שבו אנו מתייחסים אליך. אנו מבטיחים לך שנעשה כל מה שניתן מבחינה אנושית כדי להפוך את החוויה שלך לחוויה נהדרת. אנחנו מסתכלים על זה כמערכת יחסים, לא הופעה חד פעמית.